Školní poradenské pracoviště poskytuje bezplatné poradenské a konzultační služby žákům, jejich rodičům a pedagogům. Snaží se jim pomáhat při řešení výchovných a výukových potíží.

Tým ŠPP naší školy je tvořen výchovným poradcem, školním metodikem prevence a koordinátorem plánů pedagogické podpory. Všichni členové poradenského týmu vycházejí při své práci z profesních zkušeností, znalosti prostředí a atmosféry školy.

ŠPP úzce spolupracuje s vedením školy, s pedagogy a dalšími školskými poradenskými zařízeními (PPP, SPC).

Výchovný poradce – Mgr. Alena Justová

(konzultační hodiny: pondělí 13.30 – 14.15 hod., úterý 13.30 -14.30 hod.)

náplní práce je odborná pomoc žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a poradenství k volbě povolání zaměřené na profesní a vzdělávací orientaci. Výchovný poradce koordinuje tvorbu IVP a nastavování podpůrných opatření, úzce spolupracuje s rodiči, třídními učiteli, se školními poradenskými zařízeními a s dalšími institucemi. Informuje rodiče o existenci a nabídkách středních škol v regionu a pomáhá a radí s vyřizováním administrativy spojené s podáváním přihlášek na tyto školy. Vede agendu žáků se SVP.

 

Školní metodik prevence Mgr. Ludmila Seemannová

(konzultační hodiny: pondělí 14.00 – 15.00 hod.)

je poradenským pracovníkem v oblasti primární prevence rizikového chování. Koordinuje tvorbu a naplňování cílů Minimálního preventivního programu (MPP). Úzce spolupracuje s třídními učiteli a rodiči.

 

Koordinátor plánů pedagogické podpory – Ivana Jedličková

(konzultační hodiny: pondělí 14.00 – 15.00 hod.)

pomáhá při prvotním vytipováním žáků, vytvářením PLPP a nastavováním podpůrných opatření 1. stupně. Spolupracuje s učiteli a rodiči a pomáhá s doporučením, jak upravit strategie pro potřeby výuky nebo chování žáka.

 

Asistenti pedagoga

jsou pedagogičtí pracovníci a jsou přiděleni do konkrétní třídy, kde se vzdělává alespoň jeden žák se speciálními vzdělávacími potřebami, kterému byl školským poradenským zařízením doporučen asistent pedagoga. Jeho úkolem ale není „pouze“ práce s konkrétním žákem nebo konkrétní skupinou žáků. Asistent pedagoga má asistovat učiteli v širším spektru jeho činností, což umožňuje učiteli, aby i on sám věnoval více času a pozornosti podpoře dalším žákům se speciálními vzdělávacími potřebami.

Kalendář akcí

Říjen 2017
Po Út St čt So Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Pošlete odkaz známému

Jsme rádi, že jsme Vás zaujali

Pokud chcete vidět celé video, zašlete nám prosím svoji e-mailovou adresu a na oplátku Vám zašleme kompletní video.